helgen

Det blev en vit helg för min del, men det känns ändå i min kropp som om jag har festat flera dagar i rad, suck. Det har varit en kanonhelg med älsklingen iaf. I fredags blev det bara mys, och på lördagen hade Kim match och jag och Kalle kollade på i ösregnet ( i bilen :P ). På kvällen kom Linn och gjorde oss sällskap, och runt tio tiden gick vi på någon fest. På söndagen blev det ännu mer mys, en riktigt slappehelg har det varit. Thaimat och film hos Kalle på kvällen, men gick i sängs redan kl. halv tio.

Det blev minsann ingen sovmorgon på min lediga dag idag, utan jag åkte upp kl. sex, då skulle Kim till jobbet och jag skulle ta bussen till Fbg och ha körlektion. Körlektionen gick jätte bra, vi körde runt lite inne i centrum och gick igenom lite regler och sådant. Körlektion varje dag nu fram tills fredag, då har jag halkbanan !
Nu har jag bara tänkt slappa en stund framöver, sen ska jag ut på en promenad och så måste jag städa här hemma.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0