Halkbanan och shopping!

Veckan har gått otroligt fort, och äntligen är det fredag och helg igen!
Kom precis hem från en shoppingrunda med min kära storebror. Jag fick ju det i födelsedagspresent..
Vi kollade runt i de affärer som finns här i lilla Falkenberg (ingen av oss orkade ta oss till Vbg eller Halmstad..), det blev en massa kläder för brorsan, och ett par stövlar till mig. Har länge gått och tittat på dom, och nu när brorsan betalade så blev köpet äntligen av. Jag köpte mig även ett nytt set underkläder, medans jag väntade på brorsan. Grått, med rosa blommar och rosetter, jätte fint var det. Hoppas Kim gillar det ;)
Sedan tog vi oss en pizza ute i solen, och satt & snacka lite skit.

Hade ingen skoldag idag, för jag hade halkbanan. Så jag fick gå upp redan halv sex, för vi hade samling kvart i sju. Jag fick börja att köra, och det gick kanon. Var rädd att jag skulle vara alldeles för nervös eftersom jag inte kände dom som gick med, men det var ingen fara. Väl nere på halkbanan gick det också skit bra, och jäklar vad skoj det var att slira runt där, det gör jag gärna om igen (dock inte ute i verkliga trafiken ).

Tänkte ta mig en kopp kaffe nu och kolla på One Three Hill som kanal 5 äntligen har börjat sända igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0