grillning i vbg.

Hallooooooooo!

Är på världens bästa humör idag, helt sjukt är det att man kan vara såhär glad pga en person!
Åkte som sagt till Varberg igår, trevligt som vanligt var det. Var ute och övningskörde med mamma innan, och när jag körde ringde Kim och sa att han och Petterson skulle komma och hämta mig istället. Dom kom en stund senare, och när vi kom fram softa vi lite och handlade till kvällen. Vi åkte även och hälsade på hans farsa och drack lite kaffe. Därefter bar det av till Linn som var ensam hemma. Vi satt där hela kvällen och grillade och drack lite. Jag höll mig dock nykter under kvällen, men jag hade lika kul ändå. Sen bar det hem till Kims goa säng..
Kom hem för en liten stund sen. Åkte med mamma och pappa hem för dom hade varit och köpt en mobil till lillebrorsan, så jag och Kim tog en fika med dom, sen övningskörde jag hem. Övningskörningen går faktiskt skitbra nu ;)

Påtal om övningskörning, tänkte lägga mig och läsa lite teori nu.
Ikväll har jag inte en aning om vad som händer, skulle egentligen jobbat idag men vädret suger ju, och lär antagligen göra det imorgon också. Jag är iaf inte festsugen!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0