back too school!

Skolstart idag, och det kändes inte alls bra. Skolan har flyttat ut till Hertigen, nya lokaler, men ändå samma gamla tjafs och krångel. Orka?!
Tror dock att all min negativitet beror mycket på att jag har en väldigt dålig dag. Vaknade upp och kände att jag antagligen har fått urinvägsinfektion. Det känns dock lite bättre nu, men jag känner mig fortfarande febrig och illamående/hängig. Om inte det skulle räcka så är jag förkyld också. Typiskt, när jag behöver vara pigg och på gott humör så jag orkar plugga på teorin ikväll inför uppkskrivningen imorgon.

Jag lär som sagt inte göra så mycket ikväll mer än att plugga på teorin och ta det lugnt. Jag hoppas verkligen jag klarar uppskrivningen imorgon, annars lär jag bli på ett jävla humör(!)

jag saknar min älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

Lycka till imorgon!

2008-08-19 @ 19:09:15
URL: http://nicoleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0