what a feeling..

Bloggen har krånglat som vanligt så har inte kunnat skriva något tidigare inlägg..
Sitter och försöker plugga inför franskaprovet imorgon, men det går skit. Kan inte koncentrera mig, mina tankar hamnar hela tiden någon annanstans. Oftast på Folke ^^, Jag trodde aldrig detta skulle hända, visst tanken har slagit mig, men nej. Att jag skulle gå och bli tillsammans med min klasskamrat, det trodde jag inte. I vilket fall som helst så är det helt underbart. Jag trodde jag var ett hopplöst fall, att det var helt ute med mig, att ingen kunde tycka om mig igen, men ack så fel jag hade :) Jag vet att de som känner mig tycker jag har gått in i något dumt, för dom vet hur jag är, hur det brukar sluta. Men snälla, ni kan väl hålla tummarna för mig. Jag vill verkligen att detta ska funka. Det känns skönt att vi känner varandra från innan, att vi är vänner, jag tror det kommer vara ett stort plus i kanten.

Nehe, jag pluggar inte bättre av att sitta här och skriva om mina känslor osv.

Bonne journée! ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

Klart jag håller tummarna för er gumman!

2008-04-16 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0