underbara väder!!

Är det inte typiskt att när det regnar gnäller man om att man vill ha sol och värme, och när man väl får sol och värme så gnäller man för att det är för varmt? :P
Jag sitter ute på altanen och solar i bara bh och jag svettas som bara den, det är skit varmt. Jag är dum som gnäller för gud vad härligt det är med sol. Man blir på så bra humör!

Kom hem från skolan för lite mer än en timme sen, hade bara två lektioner idag. Specialidrotten var riktigt soft, vi satt ute på gräset nere vid vattnet och gick igenom provet och pratade om våra slutarbeten vi ska göra.

Ikväll händer det inget speciellt, sötnosen ska på en stor 18-års fest men jag vill inte följa med för det känns dumt då jag inte känner dom. Han har tjatat på mig hur mycket som helst, men nu verkar han ha fattat att jag inte tänker ge mig och följa med. Istället ska jag nog bara va hemma med mamma och kolla på tv eller något.
Imon fyller F 18, det är dock inte säkert att vi kan ses, kanske på kvällen för ska träna och ta en fika med Jasmine under dagen. Om vi inte kan ses imon blir det inte förens på måndag, jag kommer längta ihjäl mig efter honom. Önskar han va här nu ♥

Har märkt att jag tjatar väldigt mycket om Folke och hur mycket jag saknar honom hela tiden i bloggen, ska försöka dra ner på det :P Det kanske inte är så roligt att läsa om!

Nehe, nu ska jag ut i solen igen. Folke hade snackat med Carro så nu ringde hon och tjatade på mig om att jag måste komma till Niclas, så får la försöka få lite färg ifall det blir fest!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0