torsdag

Godmorgon på er!

En härlig dag med underbart väder igen, men tyvärr så snackar folk om att det ska bli regn imon :( Det vill vi inte!!
Har precis haft idrott, vi lekte olika konditionsövningar, så jävla värdelöst. I slutet hade vi hinderbana som jag hatar något otroligt mycket, sist vi hade det satte jag mig i mitten och tjurade som en liten vrång treåring. Men inte idag, nu gav jag nästan allt ;)

Har håltimme fram till kvart över tolv nu, en aning lamt men har la alltid något jag behöver plugga på. Slutar kl två sen och då hade jag tänkt dra och gymma. Har inget plugg till imon och är ensam hemma så det gäller att fördriva tiden annars vet jag hur det slutar..

Snart helg igen, underbart. Vet dock inte vad jag ska göra, pappa kommer hem så får väl umgås lite med honom. Hoppas även på någon fest, annars får man väl ställa till med en själv ^^,

Nu ska jag plugga lite. Vad händer hos er idag? :)

Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0