Tisdag

Hejhej :)

Sitter och dricker kaffe och pluggar till samhällsprovet jag ska ha imon. Lag & rätt handlar det om.
Kom hem från skolan för en stund sen, hade omprov i matematik idag, tror det gick rent åt skogen -.-
Fick ialla fall reda på att jag fick MVG på teoriprovet i specialidrott, wohoo :D

Har haft en underbar dag, sov ju hos Folke och var där fram till två idag då jag drog och gymmade.
Hade det jätte bra hos Folke, när jag kom dit igår gick vi ner till stranden och satt och myste och pratade, sen försökte vi, eller jag rättare sagt plugga men det gick sådär :P Det var sjukt fint väder i morse när vi vaknade så vi åt frukost ute på altanen och satt där och njöt av solen tills det var dags för mig att träna. Försökte få med Folke, men han hade bara en väldans massa ursäkter ;)
Det är så härligt att umgås med honom, jag mår så bra i hans sällskap. Saknar han redan typ ^^, Tur att vi går i samma klass så jag träffar han ju redan imorgon.

Nu måste jag verkligen plugga, hoppas alla har haft en lika bra dag som jag :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Yer Captain

jaha ok, där ser man. Om jag var i dina skor, så skulle det göra om fötterna. Men förutom det så skulle jag faktiskt köra en daglig bildblogg där man dagligen sätter upp en bild av sig själv i samma ljus och på samma ställe så att man kan följa skillnaden. Det är kul :) speciellt i början då man förändras så mycket :)

2008-04-16 @ 00:19:03
URL: http://nekromongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0