söndag

Det är en himlans tur att lillebrorsans har sin bärbara Mac från skolan. Jag är så uttråkad att det är helt sjukt, tur att datorn finns så för att underhålla en stund.
Det gick kanon på gymmet innan, jag körde igenom hela kroppen och det var riktigt gött att få låta kroppen arbeta. Jag la även på lite etxtra på benen, så nu är inte lite seg i benen.  Det var inte alls mycket folk där, och det är mycket skönare att gå dit då för då kan man slappna av och ta det lugnt. Dock blir jag så irriterad på Klitterbadet som spelar sån skitmusik, dom har alltid Lugna Favoriter och det är verkligen ingen musik som man vill lyfta vikter till.
Jag har även städat mitt rum idag, det behövdes verkligen. Fy fan vad dammigt det va, men nu är det fräscht igen, lille Hugo fick även nytt vatten ;)

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, har inget att plugga till. Ska nog även planera det sista till onsdagen ^^,

Vad händer för er läsare?!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-30 @ 09:56:13
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0