retards.

Fan, jag orkar inte med denna skiten också. Det räcker med det jag redan har på axlarna.. Vad i helvete är ditt/ert problem? Hur kan man glädja sig åt andras olycka?!  Ni äcklar mig.

Har precis käkat, tänkte jag skulle ta och renskriva min fördjupning om drogen LSD, den ska in imon och jag är långt ifrån färdig. Orkar inte bry mig om det som det är just nu..
Kom hem från skolan för lite mer än en timme sen. Det har varit en jobbig skoldag, jag har känt mig så konstig. Nervös, irriterad, frånvarande och ledsen. Det kryper i hela kroppen på mig, jag skulle bara vilja supa till det riktigt rejält. -.-

Måste sätta igång nu, sen ska jag ut och gå!




Jag hatar att jag tycker så jävla mycket om dig. Saknar dig mer än någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0