pluggpluggplugg...

Gud vad jag hatar medicinsk grundkurs, så lamt att det inte finns -.- Outbildade lärare borde vara förbjudet! Sitter och pluggar inför provet imon, tror jag kan det rätt bra. Idag har jag inte gjort allt för mycket, under förmiddagen pluggade jag och städade i huset, sen kom pappa runt ett tiden och så åkte vi och käkade. Sen köpte vi färg till brorsans och hans flickväns lägenhet. Åkte hem och hämtade träningskläder och åkte direkt till stan igen för att träffa Therese. Vi tog bussen till gymmet, och på gymmet gick det la sådär. Jag körde igenom benen och armarna med hantlar, önskar dock T kunde vara lite mer motiverad..  Sen jag kom hem har jag bara pluggat och snackat i telefon ( ♥ :$) Tog bara en liten paus nu och ska snart fortsätta med pluggandet.

Imon har jag en hektisk dag framför mig. Börjar halv nio med ett besök på ambulansen med sky07 och 06. Sen har vi prov i medicin, och efter det har jag franska. Vid fyra tiden är det Unga-BRÅ möte till halv sex och vid sex har jag utvecklingssamtal. Shit, jag kommer ha sån fet huvudvärk imorgon -.-

Nu måste jag faktiskt ta något att äta, är hungrig. Hinner tyvärr inte med något träningstips, det får jag ta en annan dag i veckan.

Fortsatt trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0