Onsdag

Haalloo! :D Är på sjukt gött humör, har precis kommit hem från skolan och haft utvecklingssamtal och det gick verkligen skit bra. Hade MVG och VG i många ämnen, det enda ämnet jag låg dåligt till i var matte b, där hade jag G-. Men jag är nöjd som fan i alla fall! Hade även prov i medicin idag ju och det gick jätte bra kändes det som, svarade på allt och det blir ju lätt högre än G :P

Var ju på Unga BRÅ möte innan, det hände inte så mycket för jag var den enda som kom dit + ledaren, men det var rätt trevligt, hon berättade en massa om när hon var polis och så..

Sitter och pratar med gullet nu så måste vara lite social. Skriver kanske senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0