Måndag

Hej på er! :)
Hur står allt till?  Idag blev det ett sent inlägg, har haft fullt upp hela dagen. Kom hem runt halv sju, hade träffat x? efter geografilektionen, pallade inte gå på franskan, sen käkade jag pizza och har kollat på Anna Pihl.
Fick reda på mitt matteprov idag, fick IG :( Skit också! Har franskaprov nästa vecka och kommer lätt få IG på det med..
Skrev in mig på teorikurs på JR idag, det är dags att börja ta detta med körkortet på allvar.
Det har varit en jätte bra dag, det har varit perfekt väder och jag har varit på gott humör (nästan) hela dagen.
Imon är jag ledig och då ska jag upp rätt tidigt, ska till gymmet runt halv tio tiden. Efter det måste jag plugga resten av dagen, har medicinprov på onsdag :)

Nu ska jag snacka i tele hade jag tänkt.  Hoppas ni haft en bra dag. Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0