Lördag

Go'kväll! Hur är läget idag?

Jag är trött som bara den, det blev inte som jag hade planerat igår, jag fick väldigt dåligt med sömn inatt för Folke tjatade hål i huvudet på mig så han fick till slut komma hit och sova, så vi låg och snacka rätt länge, och vaknade tidigt av mamma och pappa.
Har spenderat hela dagen med honom, vi har mest slappat framför tvn och druckit kaffe, och gått en liten promenad ner till stranden.
Nu sitter jag här med ett glas vin och har precis tryckt i mig en pizza, fy jag kommer bli smällfet om jag ska fortsätta såhär.
Skulle egentligen tränat idag, men det verkade en aning oviktigt när jag istället kunde va med Folke ♥ Det blev inte att jag va med Sorto ikväll, funderar på om jag ska gå och lägga mig tidigt istället. Ska träna imon istället och plugga inför franskaprov och samhällsprov.


   Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Ni får ha en trevlig lördagskväll! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0