Hemma från Sthlm :(

♥Hej på er! Det var ett bra tag sen nu, saknat mig? ;)

Jag har saknat att få skriva av mig lite i alla fall. Har ju varit på klassresa i Stockholm från i tisdags, och kom hem med tåget för ca 1 timme sen. Jag har haft det så underbart kul, saknar det redan. Blev deppig så fort konduktören på tåget sa att vi började närma oss Falkenberg, BLÄH! Jag hatar den ångesten man får efter man varit borta och haft kul.
Jag har så mycket jag vill berätta, men det orkar jag verkligen inte :P Jag har nog aldrig skrattat såhär mycket, Hanna (min lillebrors flickvän) har varit helt sjukt rolig, vi har kommit så bra överens. Och kvällarna/nätterna på vandrarhemmet, fy fan alltså, jag har haft det skit kul med Folke och Hanna, speciellt Folke. Bättre klasskamrat kan man inte få, alla borde ha någon som Folke i sin klass :)

Har jätte mycket pengar över, det blev inte så mycket shopping för mig. Men jag är nöjd med dom kapen jag gjorde. Jag köpte en helt vanlig t-shirt på Monki och ett lila AA-fodral :DDDD Jag älskar klänningen ♥ Hade ju tänkt att jag skulle köpa en jacka och ett par jeans och lite andra småsaker, men jag och Hanna tyckte det var bättre att sitta och dricka kaffe på ett café ;)

Har inte käkat något idag, så måste äta nu. Så fort Hanna skickat mig lite bilder lägger jag upp dom här!

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0