helt slut i kroppen.

Fasiken så trött jag är nu -.- Har cyklat sjukt mycket denna helgen!
Kom hem från Folke och gymmet för en stund sen, har precis käkat. Det gick riktigt bra att träna idag, jag träffade Tessan utanför kl ett och vi tränade fram till halv tre typ.

Kvällen igår var la si sådär, Angelina hade bjudit rätt så mycket konstiga killar. Jag var där fram till elva typ sen drog jag till stranden där Folke och hans vänner var, där stannade vi dock inte så länge utan jag och babe drog hem till honom istället och käkade tårta och myste ^^, Fick träffat hans farmor och morfar, jäääätte pinsamt, jag blir ju tyst som en mus i såna situationer. Kvällen slutade iaf bra, fick äntligen träffat Folke. Det var lite tråkigt att behöva åka därifrån idag, men han har uppskrivning imon och han måste plugga inför den. Jag har även franskaprov i veckan som jag måste sätta igång och plugga inför.
Hade tänkt göra det nu med en kopp kaffe ute i solen på altanen.

Ni får ha en alldeles underbar söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0