Hej

Kom precis hem från stan, har varit på Systemet och handlat med pappa, vin och cider fick det bli :) Ikväll är det ju fest hos Martina, fan vad kul det ska bli!

Är dock sjukt trött idag, och en aning fundersam. Det blev inte så mycket sömn inatt, somna inte förens vid halv fem och gick upp vid halv tio. Hoppas inte det går snett ikväll bara, det brukar göra det ifall jag inte är utvilad.
Ska inte göra något speciellt idag innan kvällen, ska fixa mina naglar bara, sen vet jag inte. Det är jätte fint väder ute, funderar på att gå en promenad men orkar inte ge mig ut själv, då tänker jag bara en massa.


Gud, jag blir galen på alla dessa tankar som snurrar omkring, önskar jag kunde få prata med någon, få lite råd. Men jag kan inte.. Åh -.- Jag är sjukt ofokuserad. Allt känns så konstigt, det känns en dröm.
suck.


Orkar inte skriva mer, kan inte få rätsida på tankarna och det blir svårt att skriva något intressant här.

Hoppas ni får en trevlig dag och kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0