Fredag

Godmorgon! Eller godmiddag rättare sagt :P
Tog en riktigt lång sovmorgon idag, det har ju inte blivit så mycket sömn de senaste nätterna. Trots att det tog lång tid för mig att somna igårkväll, tyckte det var otroligt tråkigt att va hemma igen, hade vant mig vid att ha folk runt mig dygnet runt, så var det ändå rätt gött att få sova i sin egna säng.
Käkade frukost för en stund sen, ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning. Ska åka in till stan lite senare, för behöver köpa brösttejp och smink. Någon som skulle vilja ta en fika? Är sjukt lattesugen :/
Ikväll har jag inte en aning om vad som händer. Det blir nog inget festande, laddar inför Martinas 19-årsfest imon, hoppas det blir kul :P Nu går ju inte heller Let's Dance på tv, så får se hur kvällen slutar.

Nu ska jag in i duschen! Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0