det känns konstigt

Brorsan åkte precis hem igen.. Vad konstigt det känns att han åker hit för att fika (?). Det är faktiskt lite tråkigt att han flyttat, vi kommer glida ifrån varandra ännu mer nu :/ Men men..

Sitter på altanen och solar och läser i franskaboken. Slutade tidigt idag, vi hade ingen geografilektion, och jag pallade inte gå på franskan så åkte hem istället. Är sjukt trött idag, försov mig i morse så fick stressa som en idiot, tur att mamma erbjöd sig att köra mig ^^
Förresten, Folke klarade uppskrivningen idag, grattis babe :D Så jävla duktigt! Jag vill med va 18 :(
Han kommer hit sen, han ska sova här. Dock kan vi inte ligga och mysa hela dagen imon för han har körlektion och jag måste träna. Vi skulle nog ta en fika i stan istället :)

För att gå över till något helt annat - Jag stör mig som fan på er, ni behöver inte säga något det märks så tydligt ändå. Alltid ska jag ha otur med sånt här. Vad gör jag för fel? Vad är det för fel på mig?! :S Jag nämner inga namn för jag vill inte hänga ut någon här i bloggen, men om ni känner er träffade så har ni antagligen rätt.. Jag tror jag ger upp nu, jag kommer aldrig få det jag vill ha här i Falkenberg..

Nehe, nu blev det lite negativ energi här. Solen kallar :)   So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0