brorsans lägenhet

Efter lite funderande och eftersökande så får det nog bli sex-tema ändå :P Det är ju faktiskt två veckor kvar så det kanske kommer upp andra idéer.
Har precis käkat, ska snart åka till brorsans lägenhet och kolla. Har inte varit där än, och dom börjar komma i ordning, så det ska bli kul att se hur det ser ut :D

Jag sitter och saknar Folke.. Trodde aldrig att jag skulle känna såhär för honom. Vi träffas ju varje dag i skolan, och så sov han här igår natt, men ändå längtar jag efter honom :/
Mamma den sötnosen tycker det är tråkigt att jag har skaffat kille, hon blir ensam nu säger hon :P Hon tror inte att jag kommer vilja gymma med henne, gå promenader och åka in till stan och ta en fika. Visst är hon söt?!

Vi ska åka nu.. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0