bättre sent än aldrig.

Hejhej! Nu var det allt ett tag sen jag bloggade, men har haft svårt att få tid till det, samt att vi har ju ingen dator där hemma, och den bärbara krånglar. Kom precis till skolan för att hämta Jessica sen bär det av hem igen.
Det har varit mycket de två senaste dagarna, i måndags hade jag mycket i skolan, och sen när jag kom hem åkte jag till stan med mamma, vi handlade inför idag och köpte skor ;) Ett par svarta ballerina till mig blev det!
Igår var det fullspäckat, jag gick upp tidigt och bakade tårta, snopptårtan är asgrym, jag vill också ha en sån bakform (bild kommer senare). Sen drog jag till gymmet och solade och tränade, och vid halv två tog jag bussen till Varberg för att handla på G-punkten. Tyvärr var piskorna alldeles för dyra så det fick bli ett par handklovar i silver med svart plych runt, och en godis bh till Therese. Sen var det bara att skynda sig till stan för att gå på teorikurs.
Idag skulle jag inte börjat förens vid tolv, och då skulle jag ha prov i medicin och redovisning i engelska, men jag hade inte pluggat till något av det, så stannade hemma istället. Jag har dammsugit, och plockat lite och dukat och gjort iordning. Det är ju valborg idag, och jag ska ha middag hos mig med sextema och efter det fest, det ska bli så jäävla kul :D  Vi har beställt Spice Gold till ikväll, jag ska ge en recension senare om det var något att ha ^^,

Nu måste jag logga, ska hemåt igen. Skriver så fort vi fått upp datorn hemma igen!

Ha en kalasbra dag!

PARTY PARTY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0