äntligen hemma!

Jag verkligen älskar kaffe, det är en helt underbar dryck som får stående ovationer av mig ♥ Det höjer humöret på en sekund.
Kom hem från skolan för en tjugo min. sen, har varit en tråkig dag i skolan. Först kollade vi på en film på medicinen och sen hade vi håltimme till tolv, och då satt jag och plugga inför provet. Efter att jag hade gjort provet, som gick hyfsat bra, hade jag håltimme igen, och på engelskan gjorde vi inte ett skit :S Sjukt onödig dag! Fick ialla fall G på franskaprovet, (förvånad) blev jätte glad när hon sa det, jag var bara några få poäng från VG till och med ;)

Ska snart ringa gullet, han ska sova här inatt. Hoppas jag?! Idag har jag ingenting att plugga på, så jävla gött. Det ska softas heeeela kvällen :)

Nu ska jag vara lite social med min mamma som precis kom hem.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0