"Du är vackrare än denna dagen!"

Vistelsen i stan slutade med ett klockköp som födelsedagspresent, och självklart en fika inne på Ritz. Haha, inne på fiket hände en sjukt rolig grej. Jag sa till mamma att jag störde mig på en man som satt och stirrade på mig hela tiden, och jag gick strax därefter iväg för att köpa mig lite glass. När jag sedan kommer tillbaka sitter mamma och asgarvar och ber mig läsa i servetten som ligger framför mig, jag fattar ju såklart ingenting, men kollar efter. "Du är vackrare än denna dagen!" - ....hotmailadress - står det i servetten. Mannen som har suttit och stirrat på mig hade gått fram till mamma, lagt servetten på bordet och sagt att detta är till din dotter. Hahahha, fatta vad jag och mamma skratta. Jag blev sjukt generad också och ville gå därifrån. På utvägen sa jag dock tack för komplimangen när han tittade på mig.
Hahaha, jag brukar hata att fika på Ritz men efter den här händelsen kanske man borde gå dit oftare?! Hahaha!

Ska alldeles strax äta, sen ska jag ta bussen till Kim. Kommer antingen hem sent ikväll, eller imorgon innan min körlektion.

Have a nice day hotties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0